söndag 20 december 2015

L.I.F.E.U.P.D.A.T.E

God morgon.

Som ni ser på rubriken.
har mycket i skallen och varför inte dela med mig av det? så får ni en liten inblick på hur mitt liv ser ut just nu.

Just precis nu är jag lycklig. Det är snart julafton och nyår, vilket jag längtar till. Jag blir snart 18. Och det är bara ett halvår kvar av andra ring. Mycket som snurrar.
Flera av er ville veta lite om min panikångest har blivit bättre eller sämre. Kan säga att ingenting har förändrats. Försöker så gott jag kan, små steg fram så går det. Ett stort steg för mig är som sagt att äta i matsalen i skolan. Vilket jag får kämpa med varje dag i skolan. Det går, men de är inte kul.
Vill samtidigt inte känna mig svag inför vänner osv... men samtidigt så ska de acceptera mig som jag är. Vilket de gör.
Så svaret på eran fråga är då kortfattat att jag står kvar på samma ställe och stampar.

Vad händer mer i livet...
Jag vill sticka ut men vågar inte.
Har ni också känt så? inte är de kul.
Jobbigt att hela tiden trycka ner sig själv och inte våga visa att " här är jag" när det är det enda jag vill. Alla andra kan ju? varför inte jag... Tar hårt på mig.
Vill ha bekräftelse på att jag är jag, acceptera mig.  Men är inte lätt.
Är en av mina nyårslöften att jag ska kunna vara mig själv.

Har ni nå nyårslöften? eller är det kanske överskattat? haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar